mandag den 10. december 2012

Snip, snap, snude.....

Dælme om jeg ikke kan tillade mig nu at sige,
at tæppet er dømt ude!
Ude, som i gjort færdigt.
Over et år har det været undervejs....
Nu kan der slumres.

Husker ikke engang længere,
hvor jeg først så et tæppe med firkanter 
og en farvecirkel i midten.
Så undskylder for,
at jeg ikke kan linke til min inspiration.

Ganske hyggeligt har det været at hækle
og til tider ret kedeligt.
Nok også derfor det tog så lang tid.



God slumrelyst derude på sofaerne.....!!

3 kommentarer:

  1. Sikke et stort og flot arbejde, du fortjener bestemt at slumre

    SvarSlet
  2. Takker...og den er testet. Den er god :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare blevet flot, det ser bare godt ud og sikken et arbejde :-)

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet